2010 promises: Part II

>> Sunday, January 3, 2010

5. Jangan nge'beda2in orang, intinya:

 mo miskin, kaya, cakep, jelek, keren, idiot, norak, aneh, pinter, tiap orang harus dapet perlakuan sama dari kita. Karena ada satu waktu kita akan butuh bantuan orang2 tersebut.

6. MAKAN SAYUR!!!


Sama sekali tidak bisa ditawar lagi, Lita! Umur saya udah 28 taun, dan jam berdetak makin keras menuju ujung umur. Penyakit aneh akan singgah, dan saya bener2 butuh serat banyak sebagai suplemen pelengkap

7. Banyaksenyum dan enjoying life

biar gak stress...






2 comments:

naning story January 4, 2010 at 9:39 AM  

aduh aku msh gaptek...blogku cm utk nulis ..ke fb ku aja sheika naning.ok trim's kunjungana.

DESFIRAWITA January 4, 2010 at 3:25 PM  

tips2nya oke banget tuh
mesti dicoba kayaknya
:p

Post a Comment

Please, do leave comments

Related Posts with Thumbnails

Suka Kata-kata Ini

"You know those hugs? The ones where you're held real close and then they pull you even tigher, as if you might disappear from their life at any second? The ones that make the world disappear and everything better? Yea I'd love one of those, please."
-Indar Mahardian's Words-

Tentang Saya

My Photo
Indar Meilita
Lita is my nick name. A Taurus. Also a melancholy - choleric person. I love my Job as an HR, but I also a TAROT card reader. Complicated indeed, but sincere. I have married, and still going strong til today. Haven't got children yet, but still, I'm grateful and more grateful everyday.
View my complete profile

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP